Új rendelés

Egyszerű & gyors megoldás

Fontos információk a rendeléssel kapcsolatban:

A rendelés leadásokor kérlek vedd figyelembe, hogy ha most a 4. hét van, akkor a rendelésed időpontját kérlek állítsd 9. hétre vagy annál későbbi időpontra. A rendelés pontos szállítási ideje a határidőként beállított hetet megelőző hétfőn kerül pontosításra.

A rendelés címét kérünk olyan módon add meg, ami számodra és számunkra is beazonosíthatóvá teszi. Például: Kiss Endre – Konig, Budapest

Pótrendelés vagy reklamáció esetén kérünk a korábban teljesített rendelést nyisd újra, amihez a probléma kapcsolódik, így minden információ egy helyen van számodra és számunkra is. A beérkezett üzenetedhez a gyárban a Pótrendelés vagy a Reklamáció státuszt fogjuk hozzárendelni.

A megrendelés leadását követően további kommunikációra van lehetőség a Rendeléseim menüpont megnyitását követően a kiválasztott megrendelés alatt.

A megrendelésekhez a következő státuszok tartoznak:

  • Új rendelés: a megrendelés sikeresen el lett küldve
  • Beérkezett: a gyárban a rendelés meg lett tekinte
  • Árazás alatt: a megrendeléshez hozzá lett adva a gyártási szám
  • Gyártás alatt: a megrendelés be lett árazva és ez el lett küldve a megrendelőnek. Ebben a státuszban a megrendelés a gyártási folyamatokon és annak előkészítésén megy át.
  • Szállításra ütemezve: a kész termék ekkor még gyártás alatt van, de a gyárban előreláthatóan 1 héttel a szállítás előtt pontosításra kerül a kiszállítási időpont.
  • Kiszállítva: a termék már nincsen a gyár területén (ez a státuszváltozás előfordulhat, hogy nem közvetlenül a kiszállítás megtörténte után történik)
  • Teljesített: a termékkel már nincsen további teendő, az sikeresen be lett szerelve, a megrendelési folyamat lezárult.
Átirányítás...